Zarządzanie plikami cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą obsługę strony.
Zarządzanie plikami cookie
Ustawienia plików cookie
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania witryny są zawsze włączone.
Inne pliki cookie można konfigurować.
Niezbędne pliki cookie
Zawsze włączone. Te pliki cookie są niezbędne do korzystania z witryny i jej funkcji. Nie można ich wyłączyć. Są one ustawiane w odpowiedzi na żądania użytkownika, takie jak ustawienie preferencji prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy.
Analityczne pliki cookie
Disabled
Te pliki cookie zbierają informacje, które pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasze strony internetowe są używane lub jak skuteczne są nasze kampanie marketingowe, lub pomagają nam dostosować nasze strony internetowe do potrzeb użytkownika. Lista używanych przez nas analitycznych plików cookie znajduje się tutaj.
Reklamowe pliki cookie
Disabled
Te pliki cookie dostarczają firmom reklamowym informacji o aktywności użytkownika w Internecie, aby pomóc im w dostarczaniu bardziej trafnych reklam online lub ograniczeniu liczby wyświetleń reklamy. Informacje te mogą być udostępniane innym firmom reklamowym. Lista używanych przez nas reklamowych plików cookie znajduje się tutaj.
Chiptuning
Uslugi kompleksowe
Mechanika pojazdowa
Запишитесь на диагностику
БЫСТро
КАЧЕСТВЕННО
С ГАРАНТИЕЙ
Проверка ПОДВЕСКИ, КОМПЬЮТЕРНАЯ диагностика и расчет стоимости ремонта (СМЕТА) в течении часа. Опытные мастера, точные результаты, честные цены!
AUTOPERFORMANCE
Мы ценим доверие клиентов, работаем ЧЕСТНО и с ДУШОЙ

Для нас авто —
не просто техника,
а ваша БЕЗОПАСНОСТЬ!

Честность, ответственность,
ЗАБОТА в каждом ремонте!
ПОЧЕМУ МЫ?
СТАНДАРТЫ как у дилера
Наша цель – исправный автомобиль и ДОВОЛЬНЫЙ КЛИЕНТ
Средние цены
ПРОЗРАЧНОСТЬ РАСЧЕТОВ
ПОЛНАЯ ДИАГНОСТИКА
за 100 злотых!
Kiedy potrzebna jest usługa ?
01
02
PROBLEMY Z URUCHOMIENIEM SILNIKA
03
HAŁAS LUB
STUKANIE Z SILNIKA
NIEPRAWIDŁOWA PRACA SILNIKA
Kiedy jest już źle?
Zerwanie paska rozrządu
Jeśli pasek rozrządu pęknie, może to doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika, w tym zniszczenia zaworów, tłoków i innych elementów. Jest to bardzo kosztowna naprawa, która może całkowicie unieruchomić pojazd
Poważne uszkodzenie silnika
W wyniku awarii paska rozrządu może dojść do kolizji zaworów z tłokami, co prowadzi do poważnych uszkodzeń silnika, które często wymagają wymiany całego silnika lub jego dużej części.
Brak reakcji na uruchomienie silnika
Jeśli silnik nie chce odpalić lub zaczyna działać nierówno, a pasek rozrządu jest już zużyty, może to oznaczać, że doszło do jego uszkodzenia lub rozciągnięcia.
Silnik działa płynnie
Silnik pracuje cicho i równomiernie, bez żadnych niepokojących dźwięków, wibracji czy szarpania. Brak jakichkolwiek oznak zużycia paska.
Bezproblemowy rozruch
Samochód odpala bez trudności, bez żadnych opóźnień czy problemów z rozruchem silnika.
Pełna moc silnika
Pojazd ma odpowiednią moc, nie występują spadki wydajności, a jazda jest komfortowa, bez utraty mocy lub problemów z przyspieszeniem.
Nieprawidłowa praca silnika
Nierówna praca silnika, szarpanie, spadki mocy, gaśnięcie silnika na biegu jałowym – te objawy mogą oznaczać poważne problemy z rozrządem i wskazują na konieczność natychmiastowej wymiany paska.
Brak oznak zużycia paska
Pasek rozrządu nie wykazuje oznak zużycia: nie ma pęknięć, wystrzępienia ani żadnych innych uszkodzeń, a jego napinacze działają prawidłowo.
Regularna konserwacja
Pasek rozrządu był wymieniany zgodnie z zaleceniami producenta i jest w dobrym stanie, co zapewnia długowieczność silnika.
Kiedy jest w porządku?
Jak wykonujemy naszą pracę?
Diagnostyka
Demontaż/
czyszczenie podzespołów
Montaż nowych części
Weryfikacja i testowanie
01
02
03
04
Ile kosztuje usługa?
Rodzaj usługi
Cena
Czas realizacji
od 14 godzin
od 8 godzin
od 1200
Wymiana paska rozrządu bez demontażu zderzaka
od 800
Wymiana paska rozrządu z demontażem zderzaka
od 6 godzin
od 4 godzin
Czemu wybierają właśnie nas?
Korzystamy z certyfikowanych części zamiennych najlepszych światowych producentów
Nowoczesny sprzęt i profesjonalny zespół
Gwarancja na tę usługę wynosi aż do 12 miesięcy
Pracujemy zgodnie z przepisami producenta
Potrzebujesz porady? Zostaw swoje dane, pomożemy Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie!
Często Zadawane Pytania (FAQ)
Pasek rozrządu należy wymieniać zazwyczaj co 60-120 tys. km lub co 5-7 lat, w zależności od zaleceń producenta pojazdu. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan paska i wymieniać go zgodnie z zaleceniami.
Co mówią nasi klienci ❤️
Zapisz się
bezpośrednio do serwisu
Teraz!